Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

onsdag 11 september 2013

Drottningpaj!

Testat ett recept ur Baka med LCHF av Mariann Andersson.

Den blev riktigt bra!
Använde inga hallon dock, bara blåbär.
Skulle rekommendera mycket mera bär än vad som står. Jag tog tre dl blåbär och kunde fyllt på med minst två till.

Och fibrex.
Se till att inte använda fibrexflingor. Det är bland det otäckaste att tugga på. Det finns att köpa strö, eller så mixar man sina flingor till ett strö, så slipper man känslan att man råkat tugga i sig halva elljusspåret.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar