Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

söndag 9 juni 2013

Nu var det sjuhundra år sedan...

...å de e nästan ingen överdrift!

Har haft en hektisk tid, inte bara med Milous första kull med valpar utan även kurser och datorhaverier och husägararbete.

Hur det nu var, så kom det i alla fall ut 6 små tikvalpar till slut, den 20:e mars.
Allt startade på förmiddagen och 10,20 kom den första lilla skorven för att sedan eftersom fram till 13,30 följas av fem små systrar.

Allt gick finfint och Milou är en stjärna på att vara mamma.
Det har varit ett sjåååå att hinna med allt.
Allt från att byta i valplådan till avvänjning från Milou.
Jag har tinat köttfärs på löpande band, burit och kånkat småskrotar ut och in ut och in jagat runt gården och tagit hjälp av grannar.

Nu har ju alla valparna fått nya hem och flyttat ut, nästan...
...en liten stjärna blev kvar. Men nu börjar lugnet lägga sig och vi kan andas ut efter några månader av passande.

Stolt Milou med sina sex små underverk!



Fifty Shades
Plucky-Purple
Obvious-Orange
Pioneer-Peach
Awesome-Aqua
Resolute-Red
Powerful-Pink

Fifty Shades Obvious-Orange "Mupp" stannar i familjen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar