Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

onsdag 27 februari 2013

Kokt späck och råa ägg...

...är det som gäller.

Min lilla tjorviga FrökenFransk som i vanliga fall äter allt med hull och hår utan eftertanke, har i flera veckor matvägrat och mest lagt sig till med en sur uppsyn så fort en matskål kommit alltför nära.

Nu hittade jag åt några påsar kokt späck i frysen som jag fixade till i hundmatssyfte tidigare.
Det tillsammans med råa ägg och insmygda små hundmatsbitar, det fick henne på fall!

Och ost.
Hon har blivit en liten gourmet sedan hon fick småfrallor i ugnen min lilla "Apan" <3
Är man dräktig så är man!

Hon fyllde i måndags 3 år och fick ett rejält ben också som hon nöjt njöt av i solen hela eftermiddagen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar