Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

söndag 25 september 2011

Frukostförslag I

Här kommer en liten söndagsfrukost att njuta av :)
Jag brukar göra den här alla andra dagar med nuförtiden. Fantastiskt gott och mättande =)

Ingredienser: 
En stor kopp the, med kanel och kardemumma, det är sondelliska smaker det ;) 
Turkisk yoghurt utspädd med grädde för lite lösare konsistens och mera fett. 
Hemgjord müsli. 
Fröknäcke med bregott och präsost.
Två stekta ägg. 
Salami och lufttorkad skinka. 
En näve chocktinade räkor med en stor klick majonnäs att doppa i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Summa sidvisningar