Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

söndag 25 september 2011

Vet eventuellt vad det blir för frukost imorrn...

...kanske... :)
Blev förresten sjukt god kvällsröra av detta.
Trattisar och gula i en cayennestuvning. Vansinne att man måste sova innan nästa laddning :)



3 kommentarer:

  1. Simply want to say your article is as surprising. The clearness for your
    post is simply great and i can suppose you're knowledgeable in this subject. Fine together with your permission let me to grasp your feed to stay updated with forthcoming post. Thank you 1,000,000 and please continue the enjoyable work.
    Here is my webpage - ways to lose weight

    SvaraRadera
  2. Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your
    next write ups thanks once again.
    Stop by my webpage :: light

    SvaraRadera
  3. Hello, constantly i used to check blog posts here in the early
    hours in the morning, since i like to find out more and more.
    my web site > feet

    SvaraRadera

Summa sidvisningar