Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

onsdag 9 maj 2012

Lowcarb-bröd på Coop i Örnsköldsvik!

Ja nu börjar det äntligen hända grejor i hyllorna.
Nu finns det, för de som vill ha, tre olika sorters LowCarbbröd att välja på i Coopbutiken i Örnsköldsvik.

Jag har provat båda som jag har på bilden och tycker att det smakar som vanligt bröd.
Jag kommer dock inte att använda mig av det här annat än som riktigt nödfallsmat eftersom jag inte saknar köpt bröd alls. Barnen åt de ljusa som rostade mackor och de mörka har jag testat med lite olika pålägg, gott.

Att tänka på är att de bland annat innehåller vetemjöl. Och för er som vill vara strikta, tänk på att den låga siffran med gram kolhydrater, är per SKIVA.

Lägger in bilder så ni ser innehållsförteckning och näringsinnehållet.
Hur som helst så är det roligt att det händer lite i hyllorna. Hoppas vi får in andra alternativ också.






Ååååå varför kan jag inte vända bilden???
Ni får vrida huvudet tills jag vet hur jag gör.
Den gröna gjorde sig själv efter ett tag.

1 kommentar:

  1. Jaså det är äntligen kommit nu!! Köpte rostbrödet för nästan två veckor sedan och har ätit en skiva!! ;) Så det är inte ofta det slinker ner i smörgås men gott att finna i frysen när man blir macksugen! Skulle aldrig äta det regelbundet flera gånger i veckan..

    SvaraRadera

Summa sidvisningar