Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

torsdag 17 maj 2012

Småfuskar ibland...

...så tro inte att jag är helt fläckfri ;)
Men jag brakar inte lös alltför ofta i kolhydratträsket.
Men jag unnar mig mycket väl en laddning med thaimat, lite choklad och en och annan ostkrok ibland.

Thaimaten är väl endast vårrullarna som det finns kolhydrater i, både degen och nudlarna. Och ja, den där röda sweetchilisåsen också...faktiskt.

Händer att jag faktiskt äter pitepalt med barnen eller blodbröd och fläsk.
Eventuellt slinker det ner en lakrits då och då också.







Och i den här chokladen är det ju lite för lite kakao för att vara riktigt godkänd ;)
Men god är den och nu vet ni att jag är jättemänsklig jag med :)

2 kommentarer:

  1. Helt rätt inställning! Så lever jag också! Inte hela världen om det slinker ner en å annan kolhydrat bara man sköter sig i det stora hela!! ;)

    SvaraRadera
  2. Fast jag glömde nog säga att det slinker ner en och annan flytande kolhydrat också...fast det är ju otroligt sällan så vi säger att det inte räknas :D

    SvaraRadera

Summa sidvisningar