Sidor

Om mig

Mitt foto
Jag är en glad och social trebarnsmor som värderar hälsan högt. En god hälsa lägger grunden för så mycket annat gott i livet. Är nog lite fritänkande och omvärderande och tycker inte att allt ska vara som det alltid varit bara för att det är något man är van! Går ofta på min egen magkänsla och att testa nya saker är inte alltid av ondo. Visar det sig inte vara bra så har man iaf lärt sig något.

Jag letar

onsdag 8 oktober 2014

Smörgåstårta!

Har äntligen gett mig på det där receptet jag sneglat på så länge.
I Mariann Anderssons bok Baka matbröd med LCHF finns en tårta som ser så lockande god ut. 
Jag är som jag sagt tidigare lite skeptisk till bakverk och bröd för att det aldrig blir lika bra som man är van. 
Men.
Nu har jag testat. 

Helt jättegodkänt!
Den skall göras flera ggr helt klart. 

Fyllde med rökt laxröra, leverpastejröra med boston och ost och skinkröra med purjo.
Jag lägger inte ut receptet eftersom det kommer ur hennes bok som hon förmodligen vill sälja några exemplar utav. 

Men en bild kan jag bjuda på.


Klicka på bilden för att komma till Adlibris beställning!


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu kan du vinna en prenumeration av LCHF-tidningen Matkärlek.
    Det enda du behöver göra är att ladda upp ett recept på vår sida, www.lchfarkivet.se för att delta.
    För varje recept du lägger upp får du en "lott", så ju fler recept desto större chans att vinna.
    Mer info om tävlingen hittar du här: http://www.lchfarkivet.se/vinn-en-prenumeration-av-tidningen-matkarlek/

    SvaraRadera

  2. male vitality system restoration more sperm and buy my super male vitality supplement and witness the effects of total male vitality debunking super male vitality pure superfood power male vitality male enhancement pills trial how soon super male vitality works infowars male vitality spray alex jones super male vitality vine super male vitality how to take super male vitality alcohol triple leaf male vitality tea extra male vitality is super male vitality good for withdrawal infowars male vitality supreme Repair harmed muscle tissue and cut off recuperation timeAids to reinforce the creation of testosterone normallyReduces the level of weariness and builds your agonyImprove your sex drive and anticipate untimely dischargeRestore your vitality and stamina, and accelerate your metabolic rateTesto Ultra Malaysia improves your memory, center, and fixation
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera

Summa sidvisningar